Strecket

Känner för stunden att mitt mål att nå hundra strecket till nyår är helt borta.
Tänkte att jag skulle försöka att nå 120kg strecket i ställe.
Så jag kommer i gång någon gång.

För har ju samlat på mig kunskap Så vet ju hur man ska lyckas.
Men tappar bort mig själv i mellan åt tyvärr.
För det har snart ett år sen börja gå till vårdcentralen.
Har typ inte gått ner några kg alls. 
För just nu går bara upp i vikt tyvärr.

Men jag ska ta mig i kragen och klara detta mål. 
För jag behöver komma ner i kg. För tro på mig själv igen.

Postat av: Anna
URL: http://fettvardag.blogg.se 2012-08-21 / 22:30:05

Ja, ibland får man tänka om, värdera annorlunda. Fundera på vad som fungerade, och inte. Sätta upp nya mål och arbeta vidare.
Kom igen tjejen. Du kan!
Kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?