Ta bort

Vill verkligen inte känna mig ensam.
Vissa dagar får jag verkligen den känslan.
Hatar verkligen den känslan men tyvärr så kommer den krypande ibland.
Tyvärr så känner jag inte kan prata med någon av mina vänner tyvärr.
För dom kontakt mig typ aldrig tyvärr.
När dom kontaktar mig vill bara ha hjälp.
Så har funderat länge på ta bort alla bekanta och vänner som aldrig kontaktar mig en när vill ha hjälp.

Har tröttnat på folk bara vill ha kontakt för sin igen skull.

Får hoppas att alla för en trevlig midsommar =)

Postat av: Veronica
2012-06-24 / 15:40:21

Hoppas du inser att du är värd bättre vänner. Det är jobbigt att vara själv men man känner sig oftast mer ensam runt människor som inte bryr sig om en och värdesätter en. Så småningom kommer det riktiga vänner in i livet. Håll ut och kämpa. Det gjorde jag. =)

Svar: Jo jag ska hålla ut och kämpa. För det är bästa jag göra just nu =)
Livets gåta


Postat av: Anonym
2012-06-25 / 17:06:13

Hej jenny ...
vilket känsligt blogg inlägg , tog åt mig direkt!
Jag har *skäms* väldigt mycket nu framöver med jobb & barnen
Inte alltid ja kan svara på dina sms .
Men ja lovar att ja ska försöka bättra på mig

kramar

Svar: Bara tiden som utvisar blir någon skillnad.Förstår att du inte alltid kan svara på mina sms.
Livets gåta


Postat av: Anonym
2012-07-07 / 17:44:00

Alltså.. Man har alltid tid att svara på sms. Kanske inte direkt, men man hinner ALLTID nångång.

Jenny, hoppas verkligen att du gör dig av med alla falska vänner för man mår aldrig bra av sånna relationen där en gör allt och den andra ingening.

Svar: Håller på att tar bort mina falska vänner. Men det tar tid.
Livets gåta


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?