Vänner

Vänner är något som jag har lite av tyvärr.
Men har säkert mycket med känner mig osäker men människor.
Bara för att känner mig annorlunda en alla andra.

Känner mig väldigt ensam ibland. Något verkligen tynger mig väldigt mycket.
För jag mår väldigt dåligt. När tänker på inte har några vänner som kan prata med.
För att höra andras åsikter om saker och ting. För det är bättre höra flera stycka en bara min röst.
För vem säger att min röst är den bästa.

Tyvärr vet jag inte idag om har någon vill lyssna på mina problem eller ej.
Fastern skulle nog inte be någon att lyssna för vill inte störa andra i deras liv.
Bara för att lyssna på mina problem. För då tycker jag inte att mina problem är så stora.

Får hoppas en dag i framtiden hittar vänner. Som vill ha mina bra dåliga sidor.
Postat av: Mimi
URL: http://enangelinfear.blogg.se/ 2011-12-31 / 23:39:29

Jag kan alltid lyssna! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?