Dröm

Funderar mycket just nu hur jag ska lyckas med min Dröm att gå ner i vikt.
För känner att jag har misslykas till en viss del.
När jag inte har gott ner något alls på ca 1år.

Men bästa i det hela att inte har tappat modet om min dröm.
Vet helt klart att kommer att nå den det får bara ta tid. 

För jag vill verkligen kunna säga att jag klara det.
Skulle göra mig själv väldigt stålt.

Får se bara vilken dag det blir.=)
 
 
Postat av: misscolor
URL: http://misscolor.wordpress.com/ 2012-08-26 / 09:53:26

Hej!

Hur går det för dig? I bland hjälper det inte att bara att ha viljan, det är viktigt att man verkligen gör något åt saken. Varför jag säger detta är för att jag själv aldrig sett mig som överviktig. I mitt huvud är jag smal för att jag "alltid" varit det. Men, nu börjar jag inse att såå smal är jag inte.. och jag börjar förstå att det bara är JAG själv som kan ändra på mina vanor. Tankar räcker inte, det är lite action som måste in! Du är säkert mycket duktigare! Bra blogg du har! Jag ska börja följa dig...


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?